AEG T75370AH2

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de AEG T75370AH2 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,9

c**0@h**t.nl 04-10-2023

Bevalt slecht

Geschreven voor: AEG T75370AH2

Deze droger hebben we al jaren droogt zeer lang soms wel 4u en slecht droog. Bij iedere droging filters schoon gemaakt helpt niet. Verdamper zit vooraan vaak nog dicht en ook regelmatig schoongemaakt met borstel en stofzuiger. Is niet uitneembaar om goed schoon te kunnen maken?? Valt zwaar tegen!

Pluspunten

• Ziet er goed uit

Minpunten

• Duurt zeer lang
  • Vaak Niet goed droog
  • Verdamper niet uitneembaar om goed schoon te maken

FDA 13-07-2014
Geschreven voor: AEG T75370AH2

De AEG droger voldoet aan alle onderstaande eisen en bevalt prima!

Onze oude (Condensdroger) was defect, en wij hadden de volgende eisen voor een nieuwe droger:
- reverserende trommel (dus 2 kant opdraaien bij drogen, de meeste energiezuinige drogers draaien maar 1 kant op, maar dan kan het voorkomen dat de was niet goed droog wordt).
- condenswater moest via een slang aangesloten kunnen worden op vaste afvoer
- omgeving mocht niet te warm / vochtig worden
- scharnierdeur moest omgezet kunnen worden.
- niet te veel herrie maken (hij maakt ongeveer dezelfde hoeveelheid geluid als onze oude droger)
- droogtijd mocht niet veel langer worden dan oude droger (binnen ongeveer 2 uur) (maar wij doen er max. 6 kg in de trommel van 7 kg omdat onze wasmachine een trommel heeft van 6 kg)
- uitgestelde starttijd
- zelf schoon kunnen maken van de condensor (bij veel drogers is de condensor zelfreinigend, maar ik vraag me af of dit wel goed blijft werken na een aantal jaren, je kan er nl. zelf niet bij de condensor komen).

De AEG droger voldoet aan alle bovenstaande eisen en bevalt prima!

kobus58 20-08-2014

Hallo FDA,
Even een vraag of opmerking;
Is er ook bij jullie tijdens het drogen van de was rondom het apparaat veel vochtige lucht?
Zelfs de ramen beslaan en je ruikt het wasgoed?

Ko

christa1946 24-03-2014
Geschreven voor: AEG T75370AH2

Ik was eerst niet blij met de droger,omdat kast droog
nog steeds vochtig was.terug naar de winkel die heeft contakt opgenomen met AEG toen bleek dat de water hardheid ingesteld moest worden,nu is het goed,duurt wel lang de programma's maar is toch energie zuiniger

hammenaar 17-01-2014

mooie stille droger.
alleen duurt het drogen wel erg lang.bijvoorbeeld beddengoed
kastdroog duurt 3 uur en 15 minuten.

gerritfavian 24-12-2015

nou bij ons maakt t niet uit, doet ie zomers of nu gewoon ruim 3 uur over drogen en dan komt t er nog klam uit. leuk zo pompdroger, t zou stroom schelen maar hij doet er wel 3 keer langer over!!

SPEEDALFO 11-05-2014

beste,
ik heb me laten vertellen dat de droogkast in een ruimte op kamertemperatuur moet staan omdat de warmtepomp anders niet werkt en het drogen langer duurt ...

christa1946 28-12-2015

duurt bij mij vaak 2 uur en 3 minuten en hij gebruikt echt minder stroom,ik klopt elk stuk even uit en is de klammigheid er af,ook staat hij soms op bijna 3 uur en hoe dat kan weet ik niet zelfde programma,maar het gekken is ik zat in bad en gaf hij aan nog 150 minuten en opeens was hij klaar dus die 3 uur gebruikt hij niet altijd